Kvalita poskytovaných služeb v Domově pro seniory Holásecká
Vedení Domova pro seniory Holásecká se dlouhodobě soustředí na zlepšování kvality všech poskytovaných služeb. Kvalita a bezpečnost poskytovaných služeb je pro nás prioritou. Kvalitní péče o naše klienty a kvalita poskytovaných činností a služeb jsou pro nás hodnoty, o kterých „mluvíme každý den“. Jsou obsaženy ve strategii, v úkolech, cílech, jsou součástí každodenního i dlouhodobého hodnocení práce každého z nás.
Hodnocení kvality sociálních služeb se opírá o nastavení úrovně služby, která vychází z procedurálních, personálních a provozních standardů kvality sociálních služeb. Tyto standardy jsou průběžně aktualizovány týmem pracovníků DSH.
Klíčovým kritériem pro hodnocení kvality poskytovaných služeb je spokojený klient služby, rodinní příslušníci nebo osoby blízké. Pokud je klient s něčím nespokojen, má možnost podat písemně či ústně stížnost. Postup řešení podaných stížností, návrhů a připomínek je upraven v dokumentu Podávání, vyřizování a evidence stížností, který je všem klientům k dispozici.
Názor klienta na poskytovanou službu a celkově život v DSH je pro pracovníky zařízení na prvním místě, v Domově je nastavený systém sledování kvality. Pracovníci zařízení usilují neustále o vylepšování kvality služeb a zkvalitňování života klientů Domova.
Každého půl roku probíhá v zařízení dotazníkové šetření spokojenosti klientů, rodinných příslušníků nebo osob blízkých. Ptáme se na spokojenost klientů napříč poskytovaných služeb. Dotazníky jsou vyhodnocovány a vybrané výsledky uveřejňovány ve Výroční zprávě a ve Zpravodaji vydávaném domovem.