Spokojenost klientů je pravidelně zjišťována vedením domova osobní návštěvou všech klientů minimálně 1x ročně.
Dotazníkové šetření
Sociální pracovnice zjišťiují spokojenost pomocí anonymního dotazníkového šetření, které probíhá minimálně 2x ročně a je pro klienty zcela dobrovolné. Cílem je zjistit spokojenost či nespokojenost klientů s poskytovanými službami domova v souladu se Standardy kvality sociálních služeb.
Klienti tak získávají možnost vyplnit v papírové podobě nebo formou rozhovoru (otázky předčítány a pravdivě dle slov klienta napsané odpovědi) se sociálními pracovnicemi, klíčovými pracovníky, studenty na praxi nebo dobrovolníky otázky předčítány a pravdivě dle slov klienta napsané odpovědi.
Zda dotazník odevzdají do schránky důvěry, která je na chodbě každého oddělení nebo jej vhodí do putovní schránky důvěry, je jen jejich volba.
Výsledky otazníkového šetření jsou vyhodnocovány a klienti jsou s výstupem seznamováni na Besedách s vedením domova, jsou uveřejňovány ve Zpravodaji DSH, na nástěnkách v prosotorách DSH a ve výroční zprávě. Výsledky dotazníkových šetření jsou také k nahlédnutí v kanceláři sociálních pracovnic.